Min lilla stjärna <3

Hej allihopa!
Det var ett tag sedan :) Tänkte jag skulle börja blogga igen, tycker det är så skönt att kunna skriva ut ut vad man vill på sin blogg, i princip då förstås. Om vad man gjort osv. Men som det ligger till nu så vet ju en del att min ponny fick kotsenskideinflammation i slutet på maj 2013. Var hos veterinären sista gången för någon vecka sedan och oturligt nog blev hon utdömd... så hon ligger ute på annons nu och jag hoppas hon kommer få det bra hos hennes nya familj så småningom, eftersom hon bara får skogsridas eller va till avel och jag är tävlingsinriktad så känner jag att det inte är schysst att ha kvar henne. Är jobbigt för mig också att se henne skrota i hagen som en skogsponny när jag vet hon brinner för hoppning och att visas på tävlingsbanorna. Så jag tog nog ett bra beslut trots allt! Kommer en familj och kollar på henne alldeles snart faktiskt. Får hålla tummarna!
Bild


 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback